Weekendje Boekarest - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Karin Sant - WaarBenJij.nu Weekendje Boekarest - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Karin Sant - WaarBenJij.nu

Weekendje Boekarest

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

23 Februari 2008 | Roemenië, Boekarest

Hey, dit is ff een kort berichtje vanuit Boekarest.

Ik zit nu in Butterfly Villa Hostel, een jeugdherberg ergens in Boekarest. Ik zou hier moeten zitten met Jasmijn en Madelein, maar door een enorme Duitse file hebben zij hun vlucht gemist. Dus mijn lieve vriendinnetjes zullen mij morgen vergezellen. Gelukkig was alles makkelijk te vinden in m'n uppie (zelfs met een grote vermoeidheid, omdat ik om 5:00 opmoest om de bus naar Boekarest te halen.) Het hostel is heel relaxt, niet zo druk..
De eerste persoon die ik tegenkwam was een Vlaming, dus lekker Nederlands gebabbeld. Later was ik de stad in gegaan om te shoppen, want in m'n eentje allemaal dingen bezoeken is niet zoveel aan. Maar dat shoppen was ook zeer welkom. :)
Pardoes! Wie lopen hier net naarbinnen? Twee echte Nederlandse jongens! Ze zijn een klein weekje door Roemenie aan het trekken. Super initiatief! Dus morgen zullen er welteverstaan 5 Nederlands-sprekende peeps onder dit dak wonen. Holland grijpt de macht! (Ahum, back to business Karin..)

Nu zijn we een bbq aan het maken. Een initiatief van een Australische jongen, die hier al een paar maanden overnacht. Verder zijn er ook nog twee Spanjaarden, die het zo leuk vinden in Boekarest, dat ze hier al 4,5 maand verblijven en nu een appartement zoeken! Vrij interessant zo'n jeugdhostel. :D

Okay dan, ik ruik de bbq luchten al mijn neus instromen, erop af!
Dikke kus vanuit Boekarest! xx

Oh, ik was nog iets blijmakends vergeten: ik ben geaccepteerd voor een training course in Bulgaria! Dus?
Dat betekent dat ik in April een week (samen met Geraldine uit Frankrijk) in Bulgaria ga doorbrengen. We zullen met andere mensen uit andere landen een soort interactieve training krijgen over interculturele conflicten en inter-religieuse communicatie. We slapen in een hotel, krijgen eten, drinken en hoeven slechts 30% van ons transport zelf te betalen. (3 hoeraatjes voor de EU!)

  • 23 Februari 2008 - 18:20

    Christine:

    Hahaha, ongeloofelijk. Wat vervelend voor Madelein en Jasmijn. Rust er soms een vloek op je Karin;), dat het bezoeken van jou in de meeste keren niet in een keer goed gaat? Best grappig, hoewel niet voor hun.

    Veel plezier Karin en hopelijk komen die meiden snel!

    Kus!

  • 23 Februari 2008 - 18:36

    Theo-Henk:

    He lachen dat je ook een exchange gaat doen. vergeet niet iets bedenken voor de interculture evening p.s. die soort uitwisselingen hebben een hoog E.V.S. gehalte European Vodka Service :)

  • 23 Februari 2008 - 19:35

    Herriët:

    Lieve Karin,
    Wat een pech. Eerlijk gezegd verbaasd het me niet. Gelukkig komen ze morgen naar je toe. Wie weet onmoeten ze net zoveel leuke mensen als jij. Goed van je dat je je niet uit het veld laat slaan en gewoon dingen voor je zelf gaat doen. Heb je leuke dingen gekocht tijdens het shoppen?
    Vandaag je suanabon gebruikt. We mailen wel over de details. Kus mama

  • 24 Februari 2008 - 10:17

    Ingmar:

    Dude, echt heerlijk om af en toe je berichtjes te lezen. word er wel vrij jaloers van alleen :P

    Hier gaat verder alles zn gangetje, behalve het feit dat ik over twee weken een bril heb en je dus shocked zal zijn als je terug komt (' waa oja geen dreads' en ' waa een bril' ) :P

    Veel plezier met je chick Lucian gewenst en ik heb eerlijk gezegd best wel zin dat je weer in Nederland bent, maar geniet nog maar even goed van je tijd daar.

    :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Hey hey, Voor 5 maanden ga ik backpacken door Zuid-Amerika, in ieder geval door Argentinië, Chili, Bolivia en Peru. In deze weblog zal ik af en toe een berichtje plaatsen over mijn avonturen. Veel leesplezier! Karin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 44378

Voorgaande reizen:

18 Januari 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken Zuid-Amerika

23 Mei 2009 - 20 Juni 2009

Veldwerk Aliaga 09

01 Oktober 2007 - 01 Juli 2008

EVS in Roemenië

Landen bezocht: