Het laatste berichtje.. - Reisverslag uit Rovinari, Roemenië van Karin Sant - WaarBenJij.nu Het laatste berichtje.. - Reisverslag uit Rovinari, Roemenië van Karin Sant - WaarBenJij.nu

Het laatste berichtje..

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

30 Juni 2008 | Roemenië, Rovinari

Poeh poeh, zo zo; dat was het dan alweer! 9 maandjes in Roemenië gaan snel voorbij zeg. Dit laatste weekje ben ik elke avond bezig geweest met papieren uitzoeken, spullen weggooien en het afscheid nemen van leraren, vrienden, collega’s etc.

Ook had collega Ani uit Armenië een heuse kunsttentoonstelling in Targu Jiu. Ze schildert een soort droomachtige, felgekleurde taferelen op doek. Ik vond haar schilderijen echt supermooi!(Kopen?!)

Zo, dit is het plan: maandagmiddag met de bus en Luka naar Boekarest. Dan een nachtje bij zijn familie & op dinsdag 1 juli vlieg ik om 13:15 (Nederlandse tijd) naar Schiphol, waar ik hopelijk om 16:10 aan zal komen… Zo simpel zit het.

Ter afsluiting nog even een klein inkijkje in wat er op het moment in mijn hoofd rondtolt…

10 redenen om naar huis te gaan..
1. familie
2. vrienden
3. al mijn collega-vrijwilligers vertrekken
4. bitterballen & frieten
5. bussen met vertrektijden
6. spinazielasagna à la mama
7. coole tv shows
8. omdat ik precies weet wat ik waar kan vinden
9. lekker fietsen, fietsen, fietsen!
10. nu kan ik lekker pochen met mijn bruine kleurtje

10 redenen om hier te blijven..
1. Lucian (de Roemeense boyfriend)
2. Roemeense vrienden
3. de lieve kids van de basisschool
4. gegarandeerd een hete zomer
5. bergen
6. er is nog zoveel dat ik niet gezien heb..
7. überlieve vader van Lucian in het lieve huisje in het schattige dorpje
8. in Nederland vind je geen paardenkarren in de straat
9. ik kan ze zo lekker pesten dat ze van ons verloren hebben met voetbal
10. hier kan ik te laat komen zonder boze blikken

Mensen, ik ga verder met spullen in mijn backpack stouwen, bedankt voor het lezen, scannen en/of bekijken van deze blog, het was echt super om jullie reacties te lezen. Is toch een soort connectie met het thuisland en ik hoop dat jullie aan de andere kant een beetje weten wat ik allemaal beleefd heb in het verre Roemenië.

Een digitale kus,

Te pup,
Karin

  • 30 Juni 2008 - 09:14

    Herriët:

    Lieve schat,

    De lasagna staat klaar!
    Tot morgen! (heerlijk om dat te kunnen zeggen)
    mamaxxx

  • 30 Juni 2008 - 09:44

    Vera:

    Goeie reis en tot bij Bever! groetjes Vera

  • 30 Juni 2008 - 10:37

    Marjon:

    Lieve Karin, ik heb iedere keer weer genoten van je verhalen. Morgen een goede terug vlucht en tot gauw.
    Marjon

  • 30 Juni 2008 - 12:08

    Moos:

    tot zo...;)

  • 30 Juni 2008 - 14:28

    Berkel-enschot:

    Hi Karin, als het klopt wat je zegt, moet je al tien minuten op schiphol staan. Maar voordat je je spullen enzo hebt gepakt zal het nog wel effkes duren. Is oma je nog op staan wachten? Helaas konden wij het ons niet veroorloven ook te komen, ik, Dieuwke, moest werken, Rutger ook, Hero ook en Sonja had het drukdrukdruk met ook school, maar dan thuis! Ik moet de party van Inge waarschijlijk ook afzeggen, omdat ik de volgende dag al heeeeul vroeg weg moet. In ieder geval, laten we het ove rjou ehbben! 't Zou wel raar voor je zijn geweest om te vertrekken aan wat nu voor negen maanden voor jou je thuis was. Je zult weer met een andere omgeving te maken hebben etc. Maar toch heerlijk, ik vind het leuk je weer gauw te zien en al hebben we je kunnen bijhouden via het internet, toch is dat anders! Geniet van de aandacht en van je kleine zusje, mama en papa. We spreken je gauw, ik dnek dat je eerst maar eens goed moet uitrusten en dan hoor je iets van ons! Kusjes

  • 30 Juni 2008 - 15:27

    Suzanne:

    Whoeee tot morgen! :D
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Hey hey, Voor 5 maanden ga ik backpacken door Zuid-Amerika, in ieder geval door Argentinië, Chili, Bolivia en Peru. In deze weblog zal ik af en toe een berichtje plaatsen over mijn avonturen. Veel leesplezier! Karin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 44368

Voorgaande reizen:

18 Januari 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken Zuid-Amerika

23 Mei 2009 - 20 Juni 2009

Veldwerk Aliaga 09

01 Oktober 2007 - 01 Juli 2008

EVS in Roemenië

Landen bezocht: