Veilig thuis - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Karin Sant - WaarBenJij.nu Veilig thuis - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Karin Sant - WaarBenJij.nu

Veilig thuis

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

02 Juli 2008 | Nederland, Leusden

Toch nog stiekem mijn echte allerlaatste berichtje..

Ik ben veilig thuis aangekomen. Opgewacht door mijn ouders, zusje, oma, Christine en (even later) Madelein en Suzanne: super! :)

Het voelt heel erg gewoon. Het is gewoon mijn thuis. Lekker mijn eigen kamer (die ik weer ga veranderen btw), lasagna à la mama, koetjes en kalfjes praat met de buren en de katten knuffelen.
Het afscheid van Lucian was niet heel erg zwaar, we weten dat we elkaar sowieso weer zien over 3 weken, dus.. die tranen kon ik net bedwingen. :P

Als een ode aan de vrijwilligers heb ik nog even een grappige video gepost. Hij is gemaakt op de on-arrival training in oktober en we doen bewegingen na van een zingende nijlpaard en hond. Ik zal iedereen missen, maar velen ook weer ontmoeten!

Tot gauw!
Kusjes Karin

Ps: Dear volunteers/organization, as a good memory to you, I put our crazy video from the on-arrival training online. I will miss you all, but many I will meet again!

Take care, my friends.

  • 02 Juli 2008 - 11:40

    Mijke:

    HE!!!
    Dat is snel gegaan he. Vind ik wel in ieder geval. Voor ons allebei is er een hoop veranderd in die 9 maanden ;-)!
    Ik hoop je binnenkort weer eens te spreken.

    Groetjes, Mijke

  • 04 Juli 2008 - 15:08

    Ineke:

    Hoi Karin,
    Fijn dat je weer thuis bent. Vergeet je niet om ook wat rustmomentjes in te lassen in jouw drukke leventje..?? Ik hoop je binenkort weer even te zien want wij willen binnenkort even naar Leusden komen. Ik heb regelmatig je enthousiaste verhalen gelezen en ben behoorlijk 'ímpressed'!
    Lieve groetjes uit Amsterdam, van Erik, Sander, Pieter & Ineke

  • 05 Juli 2008 - 22:42

    Karin (van Der Zwan):

    Heej Karin!

    De afgelopen maanden heb ik met enige regelmaat je blog gelezen en et was erg leuk om zo een beetje bij te houden wat je meemaakte. Cool dat je zo'n mooi jaar hebt gehad! Veel succes met acclimatiseren in Nederland en wellicht tot ziens ooit eens. EVS for life!

    Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Hey hey, Voor 5 maanden ga ik backpacken door Zuid-Amerika, in ieder geval door Argentinië, Chili, Bolivia en Peru. In deze weblog zal ik af en toe een berichtje plaatsen over mijn avonturen. Veel leesplezier! Karin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 44377

Voorgaande reizen:

18 Januari 2012 - 20 Juni 2012

Backpacken Zuid-Amerika

23 Mei 2009 - 20 Juni 2009

Veldwerk Aliaga 09

01 Oktober 2007 - 01 Juli 2008

EVS in Roemenië

Landen bezocht: